Pearl Seas start 2026 cruiseseizoen deze week
Pearl Seas Cruises start deze week officieel haar cruiseseizoen voor 2026. Het wordt het twaalfde seizoen van de rederij in de regio van de Grote Meren.
De cruises worden uitgevoerd met het schip Pearl Mist, dat speciaal is ontworpen voor deze bestemmingen. Volgens de rederij beschikt de bemanning over veel ervaring in het gebied, wat bijdraagt aan de kwaliteit van de reizen.
De eerste cruise van het seizoen vertrekt op 7 mei. Dit is een reis van 15 nachten langs de Canadese kust en de St. Lawrence Seaway, met vertrek vanuit Portland in de Amerikaanse staat Maine en aankomst in Toronto, Canada.
Op 22 mei volgt een tweede cruise van 11 nachten. Deze reis voert van Toronto naar Milwaukee en markeert de start van het seizoen op de Grote Meren.
Voor 2026 biedt Pearl Seas Cruises in totaal vier verschillende routes op de Grote Meren aan. Een van de meest uitgebreide is de 14-daagse “Great Lakes Explorer”, waarbij alle vijf de Grote Meren tijdens één reis worden bezocht.
De rederij geeft aan dat de meeste cruises voor de zomer op de Grote Meren en de voor- en najaarscruises langs de Canadese kust en New England vrijwel volgeboekt zijn. Ook de boekingen voor 2027 en 2028 lopen snel op.
Daarnaast kondigde het bedrijf een nieuwe route aan voor de toekomst. Vanaf 2028 wordt een acht dagen durende cruise aangeboden langs Prince Edward Island en de kust van Maine, met vertrek vanuit Charlottetown en aankomst in Portland.
Met dit programma wil Pearl Seas Cruises haar aanbod verder uitbreiden en reizigers meer mogelijkheden bieden om deze regio’s te verkennen.







Reactie